Pytania i odpowiedzi

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie:

- w przypadku zamówień personalizowanych - do momentu rozpoczęcia realizacji tego zamówienia (np. malowanie pierników z dedykacją),

- w pozostałych przypadkach - do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia, jego anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej +25 63 243 78

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Możesz osobiście odebrać zamówienie w siedzibie firmy:

Spółdzielnia Socjalna Zioła Siedleckie

ul. Jana Kilińskiego 29

08-110 Siedlce

Godz. pracy: 8:00 - 16.00

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz kosztów wysyłki zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl